Yhteystiedot & Palaute

Mauno Mattila

mauno-mattila-2016

Olen vuonna 1981 Raahessa syntynyt ohjelmistotekniikan insinööri ja olen myös uudestisyntynyt Jeesukseen Kristukseen palvelija.

Raamatun profetiaan minulla on jo lapsesta asti ollut lämmin suhde siitä asti, kun äitini lapsena luki Matteuksen evankeliumin 24. lukua ja mieleeni jäi sanat: ”Toinen otetaan ja toinen jätetään” (Matt. 24:40-41), mutta elävän uskon Herraan Jeesukseen löysin vasta Nokian matkapuhelinten parissa työskennellessäni ja Jumala välittömästi veti minut suunnitelmaansa tutkimaan Raamattua ja sen profeetallisia salaisuuksia sekä valvomaan ajanmerkkejä.

Olen taustaltani yhteiskristillinen, niin että löysin uskon Jeesukseen Kristukseen ev.lut. kirkon uskovan papin luona, sain kasteet helluntaiseurakunnassa ja nyt olen vapaaseurakuntalainen. Olen sittemmin todistanut uskostani Jeesukseen Kristuksen niin seurakunnassa kuin toreillakin, olen ollut julistamassa Sanaa seurakunnissa ja olen myös itse pitänyt kokouksia.

Raamattu ohjeistaa uudestisyntyneitä Messiaan seuraajia aina vastaamaan jokaiselle, joten laita siis palautetta sivustosta, ennustuksista tai pelastumisesta, sen mukaan kuin Herra on sydämellesi asioita nostanut.

”Tietoa hankkii ymmärtäväisen sydän, tietoa etsii viisasten korva.” – Sananlaskut 18:15

26 comments on “Yhteystiedot & Palaute

  1. Joh. 14:27
    Rauhan minä jätän teille: minun rauhani – sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

    Joh. 16:33
    Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman.”

    Room. 5:1
    Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

    Fil. 4:7
    ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

    Kol. 3:15
    Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.

    Tykkää

  2. Pian. Rauha maassa. ”Tapahtukoon Sinun tahtosi…”

    Sydämen ympärileikkaus ja ”Hoosianna”

    5Moos. 30:6
    Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

    Luuk. 13:35
    Katso, ’teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.’ Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: ’Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'”

    http://www.onewaymission.fi/index.php/opetusta/luettavaa/471-tapahtukoon-tahtosi
    http://ajankohtainen.wordpress.com/2013/03/11/tapahtukoon-sinun-tahtosi/
    http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2008-01-21

    Kuukauden kalastaja : Jori Brander. Raamatunopettaja, kirjailija, tuotekehityspäällikkö ja it-ammattilainen pastori.
    http://www.tv7.fi/vod/player/?program=10647

    Tykkää

  3. moi oon tero ja ihmettelen kun veljet ja siskot ei halua kuulla mitä pian on tapahtuva ja mull on vahvasti semmonen olo hengessä et nyt tulevana kesänä tapahtuu asioita

    Tykkää

  4. joo koska he haluavat vaan kuulla mikä miellyttää korvia eikä ota vastaan koko totuutta koska joss itse isä on sanonu autuaita jotka ottavat johanneksen ilmestyksen vastaan niin mull on sydämmessä et otan kaikki mitä jumala on ilmoittanu vastaan koska isä ei todellakaan anna lapsilleeen ja palvelijoilleen turhuutta vaan varottaa ja suojelee omiaan

    Tykkää

    • Shalom Tero. Nähtyäni esittämäsi videon ekan kerran, siinä ei ollut tuota pelottavaa ääntä. Mielestäni ääni on lisätty videoon jälkikäteen. Sen sijaan tässä videossa ääni kuulostaa alkuperäiseltä.

      Tykkää

  5. isä kaikki valtias valinnu mulle aika hyvän syntymä ajan 12.12.klo.00.1994

    ja mull oli oli 18v synttärit .12.12.2012 .klo.00 ja hengessä koen et lähi aikoina tapahtuu asioista en oo varma mut todella isosti luulen et ens kesänä tapahtuupi jotain ja pääsiäisenä koska pääsiäisenä on kaks pyhää eli sunnuntai ja pääsiäinen

    Liked by 1 henkilö

  6. kannattaa käydä ehtoolisella ja muistaa jeesusta koska jesus sano maljasta että tämä on minun vereni ja leivästä tämä lihani ja veikkaan et ehtoollisen voima jossa jeesus sano et viini maljan nostaessa et tämä on minun vereni vois olla et ehtoollinen eli veri puhdistaa kanssa mm salaiset synnit

    Tykkää

  7. käyn itse esyssä elävän sanan seurakunnassa ja siellä pastori laitto pyhän hengen sinetin mun otsaan rakkaan pyhän hengen alaisena mitä mieltä olet mitä tämä tarkoittaa

    Tykkää

  8. ilmestys kirjassa ei puhuta mitään lopun ajan herätyksestä vaan ainoastaa eksytyksestä jeesus on antikristuksen henki jeesus nimessä on tapettu ihmisii todella paljon niin haluatko olla osallinen jumalan vihaan koska oot babyloniss ainut totuus on mitä kirjoitettu on mut valitettavasti peto vaihto nimen omaansa ja väittää et itse oli ristillä totuus on et yeshua on isä koska poika tuli isän nimessä niikuin kirjoitettu on

    Tykkää

    • Todellakin, ajattelepa lopun ajan eksytystä ja liitäppäs se sitten tuohon sun Sacred Name -kulttiin ja lahkoon, joka ilmestyy viimeisenä päivänä sanomaan että koko 2000 vuotisen historian ajan onkin kaikki kristityt olleet väärässä. Jospa siis ottaisit sen malkan omasta silmästä ensin pois.

      Olet täysin eksynyt tieltä jos luulet, että sineetit ovat jo aukaistu ja Antikristus on jo astunut estraadille. Hän ei ole Obama sen enempää kuin paaviikaan tai prinssi Charles, vaan Hän joka pidättää on yhä täällä koska seurakuntaa ei ole haettu tuuliin ja pilviin.

      Tuo adventistien, Jehovan todistajian ja judaistien kultti, että sunnuntai on pedon merkki on se viimeiste päivien eksytys, jolla saadaan lyömään kanssapalvelijoita ja taistelemaan toisia kristittyjä vastaan, kun Jeesus käski lähteä kaikkeen maailmaan kertomaan ilosanomaa eikä uutta lakijärjestelmää.

      Laitan sinut Tero näiden myötä jäähylle etsimään armoa ja universumin Luoja tulee kyllä viemään sinut sellaiselle paikalla, että löydät ettei ole mitään muuta kuin Jeesuksen veren tuoma armo vailla mitään omia saavutuksia ja suoritteita.

      Liked by 1 henkilö

      • Kiitos ME 🙂

        Juud. 1:25
        hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.

        Tykkää

      • Antikristuksen, valheen, henki on rakentanut ymmärtämättömien ihmisten käsin tämän koko sivistyneen maailman ympärillemme. Mitä muuta on ympärillämme kuin epäjumalia, eksytystä, saastaa, itsekkyyttä, murhaa ja tuomitsemista? Peto on järjestelmä, jossa elämme, jota luulemme länsimaiseksi hyvinvoinniksi ja edistykseksi! Älkääpä laittako Teroa jäähylle, hän vaistoaa antikristuksen hengen, , ja sen (peto)ksen, jota Jeesuksen opin nimessä on harrastettu näihin päiviin asti! Jeesus toi meille pelastuksen opin, mutta hane ihminen käänsi sen perkeleen tuhoaseeksi. Tero; vain sisällinen puhdistus vie taivaan valtakuntaan, tarkkaa viittä käskyä ja elä ne! Santeri

        Tykkää

  9. Kiitos Mauno Raamatulle uskollisista opetuksistasi! Sinun ja muutamien muiden totuudellisten Jumalan miesten opetukset ovat ravistelleet kunnolla hereille näkemään ajan merkkejä. On totisesti aika kunkin nousta omalle paikalleen Herran työhön ja siihen meitä Pyhä Henki kaikin tavoin varustakoon.
    Saa näköjään olla todella tarkkana kaikkien ajassa liikkuvien ilmiöiden vuoksi, ettei eksy, siinäkin meitä Jumala auttakoon!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s